søndag 25. oktober 2009

Julemotiv i korssting





















Her er mitt siste håndarbeidsprosjekt! Dvs, slik skal det se ut når det er ferdig. Jeg har kjøpt inn stoff og broderigarn, og er godt i gang. Bjørnen til venstre er nesten ferdig og jeg har begynt på den i midten. Det tar tid, lang tid, men veldig koselig å sitte med et broderi mellom hendene når høstvinden ute uler rundt hushjørnene!

Mønsteret lastet jeg ned fra en engelsk side på internett. Jeg måtte melde meg inn, noe som er gratis, for å få tilgang til mønsteret. Denne "klubben" har hundrevis, om ikke tusenvis, av fine kosstingmønster! Ønsker du også å melde deg inn? Trykk på denne linken her og følg anvisningene videre.

Denne korssting-siden fungerer slik at du må samle poeng, og så må du "kjøpe" mønster ved å bruke de oppsamlede poengene. Du kan samle poeng på forskjellige måter. Ved å gå til siden gjennom denne linken her og melde deg inn, vil du automatisk oppnå ti poeng, noe som er nok til ett mønster.

Et lite tips er å studere mønstrene på siden litt før du velger å laste de ned. Du bør nemlig ikke "rote" bort poengene dine på mønster du ikke er helt fornøyd med.

Lurer du på noe angånde siden? Kontakt meg gjerne på bloggen eller send en mail til husmoremnet@live.no.

Mønsteret til de tre syngende bjørnene har jeg på pc-en, så om du ønsker å motta det, send meg en mail! Så slipper du å bruke poengene dine på det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten Bloggurat